Back
Imagine reprezentativă

Content Writer și Social Media Specialist

Are you a Social Geek?

Perfect! Te invităm să ne cunoaștem!

OBIECTIV

Dezvoltarea prezenței companiei în mediul online prin crearea de conținut pentru platformele social media (Linkedin, Facebook, Instagram, YouTube), presă și blog, conform strategiei de marketing agreate la nivel de department, monitorizarea permanentă a performaței campaniilor implementate (social media, Google Display, YouTube etc.) și optimizarea acestora, respectând standardele și politicile companiei.

Compania noastră oferă servicii integrate de proiectare arhitecturală și inginerie structurală, proiectare instalații, expertize tehnice și audit energetic, proiectare consolidare, optimizare de proiecte, studii de fezabilitate, management și implementare de proiect, consultanță și asistență tehnică.

Te provocăm cu proiecte de talie internațională și îți oferim toate resursele să te dezvolți într-o echipă de profesioniști.

Te vei ocupa de:

  • Participă activ la elaborarea si implementarea strategiei de marketing;
  • Planifică, crează și gestionează planul editorial;
  • Propune și generează/adaptează în funcție de feedback, conținutul editorial (concept, temă și text final) pentru toate canalele de promovare ale companiei;
  • Adaptează texte și fotografii pentru diferite platforme Social Media, website și presă (articole și comunicate de presă, articole de blog);
  • Monitorizează permanent performanța campaniilor implementate în social media și a articolelor publicate pe diverse canale și propune metode de optimizare în vederea cresterii vizibilitatii si engagementului;
  • Administrează, monitorizează și optimizează campaniile în derulare;
  • Realizează rapoarte de performanța periodice;
  • Identifică și dezvoltă noi oportunități de promovare a serviciilor companiei;
  • Monitorizează constant știrile și evenimentele din industrie și competiția;
  • Urmărește constant grupurile de interes din Social Media și mesageria conturilor administrate, pentru a putea răspunde la întrebari/solicitari/neclarități/comentarii
  • Crează și optimizează texte și structura website, împreuna cu Web Specialist
  • Se implică, alături de Web Specialist în monitorizarea performanței website-ului companiei;

Viitorul nostru coleg:

  • Are studii superioare finalizate, preferabil marketing și comunicare;
  • Are un nivel avansat de exprimare în scris și verbal în limba romană și limba engleză (nivel avansat)
  • Deține bune abilități de comunicare adaptate mediului de business.
  • Are cunostințe și experiența de content writing, editare foto și social-media (campanii GoogleAds, LinkedIn, Facebook, Instagram, optimizare website)
  • Are experiență minim 3 ani într-un post similar;
  • Gandește analitic, este atent/ă la detalii, se coordonează și este foarte bine organizat/ă în vederea respectării termenelor limită;
  • Are bune abilități de comunicare și se adaptează ușor la interlocutor, în funcție de cui i se adresează și de fiecare dată să sune autentic și apropiat de publicul țintă
  • Este capabil/ă să acumuleze informatii multiple și complexe;
  • Respectă procedurile interne și utilizează aplicațiile conform modului de lucru;
  • Are cunoștinte avansate de operare MS Office (Word, Excel, Powerpoint);
  • Cunoștinte minime despre optimizare SEO;
  • Este creativ/ă:
  • Are capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative și de a construi pe baza acestora în scopul dezvoltării;

Beneficii fixe:

  • Polita asigurare OMNI+;
  • Team Building;
  • Cursuri și workshopuri de dezvoltare;
  • Petreceri de sărbători;
  • Abonament Bookster;
  • Zi liberă cu ocazia zilei de naștere;
  • Zile concediu în funcție de vechimea în cadrul companiei.

Beneficii flexibile:

  • Pensie privată (pilonul III);
  • Abonament la sălile de sport;
  • Tichete de masă;
  • Tichete culturale;
  • Vouchere de vacanță;
  • Tichete cadou.

Hai în echipa noastră!