Management și implementare proiect

Managerul de proiect este responsabil de supravegherea factorilor de timp, cost și calitate care stau la baza oricărui proiect. Acesta se implică în planificarea activităților și gestionarea resurselor necesare finalizării proiectului și se asigură de o bună comunicare în relație cu clientul, dar și cu toate echipele implicate (echipele de proiectare, arhitectură, asistență tehnică), asigurându-se de respectarea calității proiectului, prin mecanisme de prevenție și control, de încadrarea în estimarea financiară prevazută, de monitorizarea și intervenția în structura de planificare a proiectului

Odată ce proiectarea este finalizată, se clarifică direcțiile de urmat pentru implementarea acesteia.

Echipa noastră vă stă la dispoziție pentru:

Emiterea cererilor de ofertă

Evaluarea și selecționarea ofertanților

Definirea și monitorizarea fazelor de execuție

Coordonarea specialităților și a furnizorilor

Validarea plăților în urma recepției pe diferite faze și stadii fizice

Punerea în funcțiune și managementul BIM