Mind Matter sau Economia Inteligenta

//Mind Matter sau Economia Inteligenta

Mind Matter…. Un moto menit sa exprime, precum un triptic, maniera in care ne dorim sa ne adresam clientilor nostri.

Mind Matter, materia mintii este produsul nostru: proiecte care contin idei, norme, legi, stiinta, calcule, experienta, statistica, creativitate si ingeniozitate; materie pe care intr-o evolutie grabit pragmatica a pietei noastre de criza, reusim din ce in ce mai greu sa o valorificam. E dificil sa produci inteligenta, produse intangibile menite sa genereze valoare adaugata materiei prime, si metrilor patrati…. pentru ca nu toti metrii patrati valoareaza la fel si ceva trebuie sa faca diferenta!

Iar aceasta materie a mintii nu costa mult; dar oare trebuie evaluata dupa costul de productie, dupa valoare produsa, sau dupa valoarea pagubei pe care poate sa nu o produca….?

Mind Matter pentru ca pentru a investi in idei, in inteligenta, clientul trebuie sa creada, si a crede vine din cum sunt oferite si materializate aceste idei. Ideile proiectantilor intrupeaza, a priori, dorintele clientului in forma intuita si nedesavarsita care prin respect fata de viziunea si cerintele clientului prind forma si fiinteaza monolit si viguros, nu ca emanatii cotidiene ale inginerului, dar ca obiective atinse ale clientului. Asadar, prin empatia cu dorintele si grijile clientului, inginerul isi urmeaza itinerariul optim si singular pentru indeplinirea misiunii si profesiei sale – Materia Mintii.

Mind Matter… Cand in iuresul inecacios si pestrit al zilelor furtunoase de toamna, printre casti multicolore sau albe roase de soare si vant, unde doar rugina contagioasa pare impasibila la vigoarea imuabila a nervurilor de otel, ce balanseaza lenes atarnate de un brat metalic gigant galben, intrebarea naiva a tanarului inginer cu mansetele si gulerul imaculate incearca sa razbata precum sunetul de vioara in rumoarea incastrata a santierului – Oare cum au facut? Cum au iesit aceste lucruri din furnicarul eclectic si dezorganizat?

Retorica literar desueta este inerenta neofitului ce vede un santier inainte si dupa, iar raspunsul Necerut vine la fel de natural ca intrebarea Nepusa a trecatorului impasibil – Dupa proiect domle!

Mind Matter – pentru ca un Proiect Valoreza mai mult decat costa

Reprezinta mai mult decat Valoreaza

Iar ce poate Reprezenta nu are Cost!

2017-06-23T07:56:34+00:00 Categorii: idei|Etichete: , , , , |